Моята снимка
Sofia, Bulgaria; Just a woman in a Man's Man's World... Wife, mother of a 20+year-old boy -a young philosopher. Make cards sometimes and I was a proud DT member of IKEsWORLD CHALLENGES.

вторник, 22 май 2012 г.

Късметлийка

Нещо като - "Чантата, чадърчето и аз".

       Бързам след работа. Ще купя този кекс от сладкарницата и право към майка. Откога му се каня, скъп е, но поводът си заслужава. Днес я изписаха от болницата.
       Влизам, поръчвам, плащам. Подават ми го в изключително красива и голяма кутия. Отивам на първата маса до вратата. Оставям си нещата. Вадя голям плик, за да мога по-удобно да го нося този кекс. Грабвам го, якето, синята  платнена чанта с надпис "Победа" и газ!
       Я, казвам си, по път да взема и едно кисело мляко. Хайде сега обратната процедура - на мястото за багаж оставям кекса, якето, синята чанта и опс! Дамска чанта я няма!!! Не е истина! Една такава малка, с карамелов цвят... Няма я! Пак си грабвам кекса, якето - сутрин е студено, синята чанта, където е чадъра и си нося дрехи - тази нощ ще спя при майка, затова толкова багаж...Тичам до следващата пресечка, където на трамвайната спирка се намира сладкарницата. Оставила съм всякаква надежда. Пари в чантата нямам, но документи и ключове! Колената ми омекват.
       Ето ме вече на вратата. И о, боже - там е! Една малка, с цвят на оса слънчасала, като мен такава. "Седи си" кротко на столчето. Да не повярваш!
       Грабвам я! Сладкарницата в този час на деня започва да се пълни, но само продавачката ме забелязва. Намигна ли ми - " Късметлийка!" - или само ми се стори?
       Така си вдигам адреналина. А за това, как ни уплаши земетресението 5,8 по Рихтер, през нощта срещу вторник, всички знаем.

P.S. Апартаментът на родителите ми е на 14 етаж. Това е и най-силното до този момент земетресение, което съм преживяла.

2 коментара:

  1. Боре, Боре ама наистина си извадила късмет.
    Чудесен повод за отпразнуване - здраве желая на мама!

    ОтговорИзтриване
  2. Да! Разказах вчера историята на моята зъболекарка! Тя, при споменаването на името на сладкарницата, изтръпна! После ми каза, че точно там, докато те с нейната майка си хапвали пастички и сладко си приказвали, някой им задигнал чантите! И двете!
    Неотдавна, на автостанцията, една възрастна жена ми подари малка икона. Поисках да й дам пари, но тя не пожела. Тази икона е още в чантата ми.
    Как да не вярваш!

    ОтговорИзтриване